Hizmet İlkeleri
- Müşterisinin ilkelerini ön planda tutarak saygı gösterir.
- Verdiği hizmetin sorumluluğunu bilir, sonuna kadar arkasında olur.
- Hizmet verdiği firmaların tüm bilgilerini saklı tutar.
- Müşterisinin işlerini hızlı yapmak uğruna hatalara sebebiyet vermektense, zamanı en iyi şekilde kullanarak, sonradan sorun yaratmayacak şekilde işini hatasız sonuçlandırır.
- Müşterisinin işiyle ilgili tüm mevzuat değişikliklerini takip ederek, anında bilgilendirir.
- Hizmet kalitesinden ödün vermeyerek, minimum hata garantisi ve güvenini oluşturur.
- Müşterisinin tüm işlerinde bilgi ve tecrübesini kullanarak, her işin maliyetini düşürücü önlem alıp, aldığı müşavirlik hizmet bedelini amorti edecek şekilde çalışır.