Kurumsal

Hizmet İlkeleri

  • Müşterisinin ilkelerini ön planda tutarak saygı gösterir.
  • Verdiği hizmetin sorumluluğunu bilir, sonuna kadar arkasında olur.
  • Hizmet verdiği firmaların tüm bilgilerini saklı tutar.
  • Müşterisinin işlerini hızlı yapmak uğruna hatalara sebebiyet vermektense, zamanı en iyi şekilde kullanarak, sonradan sorun yaratmayacak şekilde işini hatasız sonuçlandırır.
  • Müşterisinin işiyle ilgili tüm mevzuat değişikliklerini takip ederek, anında bilgilendirir.
  • Hizmet kalitesinden ödün vermeyerek, minimum hata garantisi ve güvenini oluşturur.
  • Müşterisinin tüm işlerinde bilgi ve tecrübesini kullanarak, her işin maliyetini düşürücü önlem alıp, aldığı müşavirlik hizmet bedelini amorti edecek şekilde çalışır.
hizmetilkeleri